Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
NASZE NOWOŚCI SZKOLENIOWE
Zobacz pełny wykaz szkoleń i kursów!
NASZE NOWOŚCI - ROZWÓJ OSOBISTY
Zobacz kursy i szkolenia z rozwoju osobistego - AudioBooki specjalnie dla Ciebie!

Mailing responsywny i mailing reklamowy

Mailing reklamowy i mailing responsywny, a wszystko po, by Twoja wiadomość dla Użytkowników była profesjonalna, czytelna i wizualnie miła oraz jak wysłać maila do wielu osób bez widocznych adresów.

Kurs Mailing responsywny to niewątpliwie innowacja, która pozwoli Ci na tworzenie responsywnych maili. Co to jest responsywność? Zapewne już wiesz, skoro tu jesteś. Tak samo jak mailing reklamowy, inaczej określany jako "mass mailing". No może to coś podobnego :). Nie będę tu poruszał aspektów związanych z RODO. To poruszę w innym dziale.

Jeśli chcesz wysyłać schludne, profesjonalne i czytelne maile, zobacz jak to się robi właściwie. Mailing responsywny, czyli responsywne maile to takie, które z pewnością zwiększają Twoją sprzedaż. Przesłane wiadomości powinny wyświetlić się prawidłowo u Klientów na różnych urządzeniach typu tablet, laptop, komputer PC, czy też smartfon. Wiadomości takie przeczyta większość odbiorców, co jest niezwykle ważną sprawą w osiągnięciu celu.

Dobrze skrojony mailing responsywny, jak również mailing reklamowy to podstawa Twojej popularności w sieci. Pytanie brzmi? Jak przy pomocy kilku narzędzi stworzyć przejrzystą treść oraz bardzo atrakcyjne maile, które chętnie będą czytane? Jak dostosować maile do popularnych "klientów poczty" oraz jak zorganizować dany projekt, by praca była przyjemna i korzyść w postaci ilości przeczytanych maili duża? Wszystkie te odpowiedzi znajdziesz w proponowanym kursie - Tworzenie responsywnych wiadomości e-mail.

Jak wysłać maila do wielu osób bez widocznych adresów

Na to pytanie odpowiedź jest banalnie prosta. Jest to powiązane z zastosowaniem pól DO, UDW oraz DW podczas tworzenia wiadomości e-mail. Niezależnie czy to jest Outlook, czy program pocztowy Google - Gmail itp.

  • Jeśli pozostawisz puste pola DO i DW, wypełniając tylko UDW, odbiorcy wiadomości, w nagłówku, zobaczą tylko swój adres e-mail, który wyświetli się po stronie adresata w polu DO (czyli każdy adresat będzie przekonany o otrzymaniu jedynej kopii wiadomości wysłanej tylko do niego)
  • Jeśli wprowadzisz inny adres w pole DO, DW oraz UDW: adresaci z pola UDW otrzymają kopie wiadomości, ale w nagłówku będą figurowały adresy z pól DO i DW, niekoniecznie ich adresy. Pozostali wpisani w UDW nie będą wiedzieli o swoim istnieniu.

Obrazowo w temacie "Jak wysłać maila do wielu osób bez widocznych adresów" przedstawił to serwis  Home.pl

Proste i logiczne, prawda?

Co tak naprawdę otrzymasz?

Decydując się na zakup szkolenia:

  • Otrzymasz możliwość pobrania pliku i odtwarzania go wielokrotnie.
  • Dostaniesz nielimitowany dostęp zawsze i wszędzie 24 h na dobę.
  • Uzyskasz aktualizacje i dodatkowe materiały szkoleniowe.
  • Otrzymasz dostępność na urządzenia mobilne - tablety, czy smartfony.
  • Dostaniesz materiały przygotowane przez specjalistów i szkoleniowców.
  • Uzyskasz możliwość certyfikatu ukończenia!
  • Otrzymasz bardzo dużą wiedzę, którą można wykorzystać w pracy jak i dla siebie.
  • Uzyskasz szkolenia niedrogie i dostępne dla początkujących oraz zaawansowanych.
  • Dostaniesz szkolenia przygotowane perfekcyjnie, zrozumiale i łatwo przyswajalne.
  • Otrzymasz potężną dawkę wiedzy, którą wykorzystasz w praktyce.
  • Uzyskasz tutoriale podzielone na działy tematyczne, do których można wracać. 

 

Przydatne tutoriale na temat wiadomości mail.

Pomocne tagi: mailing reklamowy, mailing responsywny, jak wyslac maila, jak wysłać maila do wielu osób bez widocznych adresów,

TWORZENIE RESPONSYWNYCH WIADOMOŚCI E-MAIL